OLDTIMER-KLASSIK s.r.o. CZ
B.Němcové 31
517 71 České Meziříčí
Česká republika

T +420 494 323 106
M +420 604 629 982
M +420 603 574 981

znak
Název projektu: Účast na zahraničních automobilových výstavách společnosti Oldtimer - Klassik, s.r.o.

Registrační číslo projektu: CZ.01.2.111/0.0/0.0/18_167/0014064

Popis projektu: Projekt je realizován v rámci Operačního programu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost. Předmětem předkládaného projektu je zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Oldtimer - Klassik, s.r.o. na zahraničních trzích, a to pomocí podpory účasti firmy na 11 mezinárodních výstav týkajících se veteránů a jejich renovací. Výsledkem projektu bude získat informace o cílovém trhu, získat si pozornost a rozšířit povědomí o činnostech a produktech společnosti na cílovém trhu, navázat kontakty s místními firmami, získat.
Projekt je spolufinancován Evropskou unií.

EU

Technická specifikace Jaguaru XKSS



Veškerá vozidla Jaguar XKSS byla přestavěna ze závodních Jaguarů D-Type, která byla téměř dokončena, ale neprodána.
 
Mechanické komponenty a výkonové specifikace souhlasily s mechanikou Jaguaru D-Type z roku 1955 – 1956. Částečné změny byly pouze na karoserii, která byla upravena jako dvousedadlový silniční roadster s plátěnou stahovací střechou, plnohodnotným předním oknem, dveřmi spolujezdce. Díly týkající se homologace cestovního automobilu jako jsou nárazníky, světlomety apod.
 
První Jaguar XKSS byl vyrobený v lednu 1957 a poslední vyrobený kus byl vyexpedován v listopadu 1957. Výrobní čísla Jaguaru XKSS byly označeny číselnou řadou XKSS-700, od čísla 701 až po číslo 769. Později byly upraveny další dva Jaguary D-Type na specifikaci XKSS a to XKD533 a XKD540.

Výrobní čísla Jaguaru XKSS nebyla oproti Jaguaru D-Type posloupná. Vypadalo to, že jakýkoliv D-Type byl tzv. “po ruce” byl přestavěn na XKSS. Jaguar XKSS začínal číslem XKSS701, potom od čísla XKSS704 následovalo každé třetí číslo – XKSS707 až po číslo XKSS728. Později následoval velký skok k číslu XKSS754 a končil číslem XKSS769.

Nikdo dodnes neví, proč tomu tak bylo, ale všeobecně se předpokládá, že záměrně byly tyto čísla určována, aby se příslušné úřady v USA domnívaly, že bylo vyrobeno více kusů než ve skutečnosti bylo. Většina z těch 16 kusů byla vyvezena do USA, a to necelých 12 kusů. Do Kanady byly prodány 2 kusy, jeden kus cestoval do Hong Kongu a poslední kus zůstal pro dealera Jaguaru v Londýně.
 
napis fotogalerie
logo1 logo2 logo3 logo4 logo5 logo6 logo7 logo8
OMEGA Czech
Copyright © 2013 OLDTIMER KLASSIK s. r. o