OLDTIMER-KLASSIK s.r.o. CZ
B.Němcové 31
517 71 České Meziříčí
Česká republika

T +420 494 323 106
M +420 604 629 982
M +420 603 574 981

znak
Název projektu: Účast na zahraničních automobilových výstavách společnosti Oldtimer - Klassik, s.r.o.

Registrační číslo projektu: CZ.01.2.111/0.0/0.0/18_167/0014064

Popis projektu: Projekt je realizován v rámci Operačního programu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost. Předmětem předkládaného projektu je zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Oldtimer - Klassik, s.r.o. na zahraničních trzích, a to pomocí podpory účasti firmy na 11 mezinárodních výstav týkajících se veteránů a jejich renovací. Výsledkem projektu bude získat informace o cílovém trhu, získat si pozornost a rozšířit povědomí o činnostech a produktech společnosti na cílovém trhu, navázat kontakty s místními firmami, získat.
Projekt je spolufinancován Evropskou unií.

EU

Specifikace kompletní repliky Jaguar XKSS


 


Karoserie a chassis

 

Celohliníková ručně vyráběná karoserie podle originálních specifikací a výkresů, upravená jak pro originální variantu RHD (pravostranné řízení), tak i pro variantu LHD (levostranné řízení). Přední příhradový zesílený rám z Jaguaru E-Type upravený pro použití v Jaguaru XKSS a připravený pro použití mechanických komponentů z Jaguaru E-Type.

Přední hliníková kapota – “short nose” – osazená hliníkovými nárazníky, které jsou vyrobeny podle originálních předloh a jsou leštěné do vysokého lesku. Zpevněný hliníkový rám okna je osazen bezpečnostním předním sklem Pilkington. Veškeré další příslušenství, jako jsou boční okénka, kliky, kapota, střecha apod., jsou vyrobeny podle originálních specifikací a odpovídají originálnímu provedení.
 
Interiér
Interiér je zhotoven v originálním provedení s použitím původních materiálů dodávaných od anglických výrobců. Interiér můžeme upravit dle přání zákazníka – “interiér dle Steva McQueena”. Veškeré příslušenství a přístroje jsou vyrobeny tak, aby odpovídaly originálu.
 
Motor
Replika Jaguaru XKSS může být osazena šestiválcovým motorem Jaguar o obsahu 3.4L, 3.8L nebo 4.2 L. Veškeré motory jsou závodně upraveny a vybaveny karburátory WEBER. Automobil jsme schopni vybavit i celohliníkovým motorem typu Jaguar XK se suchou klikovou skříní, který byl použit v původních automobilech.
 
Převodovka
Do Jaguaru XKSS je použita čtyřstupňová převodovka z Jaguaru E-Type nebo moderní pětistupňová převodovka, která zajistí mnohem vetší komfort při řazení a lepší dynamiku jízdy. Samosvorný diferenciál je upraven podle typu převodovky a přání zákazníka.
 
Nápravy a řízení
Přední lichoběžníková náprava s odpružením torzními tyčemi a tlumiči KONI, která se používá u Jaguaru E-Type.
Zadní náprava IRS z Jaguaru E-Type se samosvorným diferenciálem a tlumiči KONI.
Řízení hřebenové a přední i zadní brzdy kotoučové s posilovačem.
 
Našim zákazníkům můžeme nakonfigurovat jakoukoliv úroveň stavby Jaguaru XKSS | od dodání samostatné karoserie až po stavbu věrné repliky závodního Jaguaru XKSS s motorem se suchou klikovou skříní a se všemi originálními doplňky.
 
Neváhejte nás kontaktovat pro cenovou nabídku Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript

 
napis fotogalerie
logo1 logo2 logo3 logo4 logo5 logo6 logo7 logo8
OMEGA Czech
Copyright © 2013 OLDTIMER KLASSIK s. r. o